Ode an die Herbstfreude

Een nat pak vandaag.
Twee natte pakken, zelfs.
Uiteindelijk heb ik de handdoek in de ring gegooid en me een derde keer natgemaakt. Onder de douche weliswaar.

Hoe geheel anders was het gisteren, toen de herfst zich nog van zijn lieflijkste en kleurrijkste kant liet zien:

[ Foto’s: Menck ]

Eén reactie

    • Menck

      De bovenste foto is van de oude Robinia pseudoacacia, een ronduit schitterende boom.
      O ja: de berkenstammetjes heb ik bijeen gesprokkeld en op maat gezaagd. De rest is van Katriens hand. 😉

      Like

  1. lefabuleuxjardin

    Qua kleur licht en temperatuur vind ik, op zonnige dagen dan, de herfst de meest aangename periode om in de tuin te werken, wat ik dan ook uitgebreid gedaan heb de afgelopen dagen… maar ja, in mijn geval is het niet “om den brode” zoals bij jou dus werd het vandaag ook binnenwerk.

    Like

  2. djaktief

    Gisteren gewandeld in botanische tuin in Delft met ook zulke fantastische kleuren, maar ik maak niet zulke mooie foto’s. Toi toi met de regen alhoewel ze zeggen dat slecht weer niet bestaat, alleen maar ondoelmatige kleding.

    Groetjes,

    Dorothé

    Like

  3. zem

    Wat mooi, wat ontzettend mooi!
    Met de zon erop en de blauwe lucht.
    Maar als het koud, nat en donker is, dan is alles toch wat triestig.
    Maar dan kijk ik even op deze blog
    Hartelijke groet van Zem.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.