Minirock Werchter

Tip: opteer voor ‘volledig scherm’ en de beste weergavekwaliteit (HD 1080p).

[ © Rock Werchter ]

Eén reactie

  1. Affodil

    De tijd dat ik tussen zo’n massa wilde hangen, is voorbij en als ik het op zulke beelden zie snap ik niet dat ik het ooit leuk kon vinden. De mens een kuddedier? Zou het?

    Like

    • Menck

      Jij gaat tenminste nog naar festivals. De tijd, de zin en het geld (200 euro voor Werchter, zonder drank en eten!) ontbreekt me.
      Ach, Rock Torhout: dat waren nog eens fantastische tijden!

      Like

    • Menck

      Wat thans ook niet meer mag en toen wél: flessen, vuurtjes, vlaggenstokken, frigoboxen, etc. Rock Torhout was je reinste zaligheid, zeg ik u.
      Oké, de koeienvlaaien zijn thans wijlen, maar dat is de ongedwongenheid helaas ook.

      Like

  2. elke

    Ik was wel graag geweest, maar vrees dat het er misschien niet meer van komt. Oud worden en vooral: kinderen in huis die nog niet gaan (en mij ook niet mee willen als ze zelf zouden gaan binnen enkele jaren). Maar wat ik vooral wou zeggen:het doet mij om één of andere reden denken aan de foto’s van Little people in the city. En die vind ik even geweldig (google op afbeeldingen van ‘little people in the city’).

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.