Cover battle

Tot op heden ben ik er nog steeds niet uit welke cover ik nou de beste vind:
.

A. De meest gekende, van Disturbed:

 

B. De meest verrassende, van het Zuid-Afrikaanse duo Touch of Class:

 

C. De meest rockende, van Pellek:

 

D. De meest mysterieuze, met tevens de fraaiste videoclip waarin Sarah McCreanor het beste van zichzelf geeft:

 

Zegt ú het mij maar.

  1. De Fruitberg

    Die van Disturbed denk ik, maar ook dat kan wat mij niet tippen aan ’t origineel. Ik hou ervan wanneer een cover echt ander is dan’t origineel (denk An Pierlé Our Friends Electric, Sinead O’ Connor Nothing compares To You),

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

