Nieuwe bazen, nieuwe wetten

“De traditionele collegiale kus ter begroeting wordt onder mijn beleid afgeschaft, Sylvia.”
De heer Donald T. hees zich uit zijn rundlederen bureaustoel en stapte met een zekere aplomb op zijn nieuwbakken secretaresse af. “Is dat oké voor je?”
“Eh, na-natuurlijk, sir.”
“Voortaan geef ik je elke morgen een hand.”

  1. bentenge

    Kijk eens aan. Zowel de originele blog als de bijhorende commentaren blazen me even van mijn stoel. Aangezien er geen copyright te zien is, ga ik er van uit dat dit dan idnerdaad de hand van Menck in de pussy van de buurvrouw is 🙂 Alleen is de vraag dan wel : wie was de fotograaf. Ola, wacht eens, nee zo kan dat niet, anders stond er toch copyright op, niet ?

    Like

Geef een reactie

