Er was eens…

Dertien jaar geleden hield ik me, op een drukbevolkt terras in Gentbrugge, in opperste concentratie bezig met het tot leven wekken van Women’s Best Friend. De kleine naast me was onmiskenbaar geïnteresseerd in het curieuze overmaatse object dat zich uiteindelijk, zacht trillend en in tegenwijzerzin draaiend, in beweging zette. Er zaten, voor zover ik mij kan herinneren, zelfs drie versnellingen op deze gestroomlijnde brommer: van tergend traag over geestdriftig zwiepend tot niet meer te volgen.
Heden zou een beschamende toestand als deze niet langer mogelijk zijn: er geldt namelijk een rookverbod op dat terras.

De juffrouw voor wie dit kleinood bestemd was, bleek er – na zich eerst een behoorlijke poos te hebben teruggetrokken met haar presentje – zodanig mee in de wolken dat ze me prompt trakteerde op een leutige lapdance ter appreciatie. Volgens mij was mijn madam toen net even naar het toilet.

Foto’s: vergeten wie ze nam. Of verdrongen, dat kan ook. ]

  1. Billy

    sjonge, da’s wel een serieus exemplaar, Menck!
    Die steek je niet zomaar in je broekzak.
    En ik denk dat de dag van vandaag zo’n “kleine” die dingen misschien al kent… 😉

    Like

Geef een reactie

