Een nieuwe naam…

… doch een vertrouwd concept. Adieu TWAAIT, ook al werd de inhoud van die stek – op menigerlei verzoek – bewaard. U vindt hem integraal terug, reacties incluis, onder huidig schrijfsel.

Met voorlopig een tweetal volgers verwacht ik alhier weinig tot geen commentaren, doch laat dat de pret vooral niet drukken. De postfrequentie wordt sowieso nog geruime tijd laag gehouden wegens de overmaatse hoeveelheid arbeidsvitaminen die ik dezer dagen te slikken krijg. Een gedwongen kuur die naar alle waarschijnlijkheid tot diep in de herfst zal aanhouden.

Mocht u hier desalniettemin, al dan niet toevallig, binnen komen vallen én hopelijk ook even blijven plakken: spread the word, folks. Zelf heb ik momenteel geen tijd voor reclamecampagnes aka reacties op uw schrijfsels, al kom ik wél geregeld bij u lurken.

Als Wiedergutmachung voor mijn zoveelste verdwijntruc (zei daar iemand ‘een Menckje doen’?) nodig ik u alvast uit voor een virtueel bezoek aan onze kleine groene long, in de volksmond ook wel eens tuin genoemd. De opnames gebeurden gisteren tussen diverse plensbuien door. Lente in Belgenland, of zoiets.

Tip: bekijk in HD 1080p.

 

  1. Bart

    Welkom terug! Alhoewel m’n eigen blogfrequentie ook wree laag ligt zal ik nalaten hier en daar wat reclame te droppen.Wegens surfbeperkingen hier op de werkplek zal ik je filmpje later wel eens bekijken, maar ik veronderstel dat de tuin er wel mooi zal bijliggen. Veel arbeidsvreugde toegewenst!

    Like

  2. Christel

    Tof! Je bent terug! ’t Is dat ik regelmatig een Bentenge-lurkje doe dat ik je terug vond.
    6.17 minuten genoten van je tuin. Merci en werk ze!

    Like

  3. Billy

    ik dacht al dat je wel weer zou opduiken, gelukkig maar!
    Maar dit wordt dus een commercieel blog, reclame maken voor jouw tuinwerk…ja ja… 😀
    Chapeau voor dienen hof, Menck!

    Like

  4. Affodil

    Stokje zien voorbij vliegen bij Djaktief en je eindelijk terug gevonden. Man, dat is de tuin van mijn dromen! Mijn droomtuin, ook in de zin van: dat lukt me nooit. Onze tuin is veel en veel te groot en lijkt met de tijd nog groter (en dus onhandelbaarder) te worden. Hopelijk vinden we snel een kleinere stek, die we nog een goed aantal jaren onder controle kunnen houden.

    Like

Geef een reactie

