What’s on a Menck’s mind?

Volgens madam Menck heb ik een véél te levendige fantasie.

Neem nu die middag dat we in een restauranttuin aan het kuieren waren na de maaltijd en ik ineens halt hield bij een boom.
Zij zag een boom, ik zag meer dan dat.
Dat ik een foto van de stam nam, snapte ze dientengevolge niet. Zelfs na enige duiding mijnentwege, uitermate nefast voor de lol, bleef zij slechts een boom zien.
“Door logica en verstand sterven we voortdurend, maar door fantasie leven we”, gaf ik haar mee. “Of zoals Midas Dekkers het stelt: fantasie is ons belangrijkste geslachtsorgaan.”
Geef die man een standbeeld, trouwens.

Ach, Humani nihil a me alienum puto, vermoed ik. En mijn madam had die middag wellicht een efemere cerebrale kortsluiting. Of zo.

    

En u?

[ Foto 1: Menck | Twaait – Locatie: Damme ]

    • Menck

      What’s on Zeezicht’s mind, nietwaar? Enfin, heel zeker was ik er niet van, want het een en ander is zedig aan het oog onttrokken door een moslaagje.
      Tweede foto? Ach, madam Menck neemt al eens graag een selfie.

      Like

    • Menck

      Er wordt niet voor niks gezegd dat mannen worden geregeerd door hun fantasie en dat vrouwen worden beheerst door de zwakte van hun verbeelding. 😉

      Like

  1. Bart

    Direct gezien, ik heb zelf zo een collectie foto’s ;-). En ik heb zo een stronk tot standbeeld verheven in de tuin, inclusief een met de kettingzaag getailleerde schaamdriehoek. 🙂

    Like

Geef een reactie

