Allerzieligst

Aan degene die het nodig vond om bloemen van mijn mama’s graf te stelen: stoer hoor, héél stoer.
Is je zielig leventje nu wat opgefleurd met andermans plantjes, verwerpelijke lijkenpikker?

Eerlijk? Ik zou je graag eens ontmoeten.
Om je een geweten te schoppen middels een welgemikte maat 45 in je kruis, that is. Want zulks is volgens mij de enige taal die leeghoofdig schorremorrie als jij begrijpt.

  1. Heidi

    Verbaast me niet… Van het graf van W* en S* werden/worden geregeld stukjes gestolen. Het verdriet van wie achterblijft is al groot genoeg, laat dan toch alsjeblieft een graf gerust…

    Like

    • Menck

      Sommige (voornamelijk grootstedelijke) kerkhoven voeren camerabewaking in. Moest me zoiets twintig jaar geleden werden verkondigd, ik zou in lachen zijn uitgebarsten. Heden niet meer.

      Like

  2. hildeken01

    😦 naar ik jullie ken zal het wel een onnoemelijk prachtig bloemstuk geweest zijn… hopelijk krijgt de dief er een geweldige allergische reactie of iets dergelijks van!

    Like

  3. Kristien

    Mocht het mogelijk zijn zulk laaghartig gespuis een geweten te schoppen, zou ik met mijn 38 ook eens goed mijn best doen.
    Bah! Echt verwerpelijk…ben er niet goed van.

    Like

  4. Menck

    Toeme, het leek welhaast het weekend van ontvreemding in de plaats van herdenking. Ook op andere sociale media botste ik op tal van gelijkaardige feiten.

    Like

Geef een reactie

