Plotsklaps

De man voor wie ik grenzeloos veel respect heb, die ik bijwijlen zelfs bewonderde en met wie ik gaandeweg goed bevriend was geraakt, is deze namiddag tijdens een wandeling in de armen van zijn vrouw gestorven. Babbelen en lachen en ineens dood.
Ik ben niet gauw van mijn melk, maar nu toch écht wel.

Ik snap dat u hier weinig tot geen boodschap aan heeft, beste lezer. Maar is een blog niet boven alles een uitlaatklep?

  1. pharailde

    Je zou voor minder van je melk zijn, ik kreeg al rillingen bij het lezen alleen, wat moet dat dan zijn als het gaat om mensen die je na aan het hart liggen. En als je dat dan al niet op je eigen blog kwijt kan … Courage alvast!

    Like

  2. kakel

    Gecondoleerd met het overlijden van jullie vriend. Het lijkt me een mooie dood, behalve om het mee te maken. Voor de partner, bedoel ik. Ik zou gillend gek worden.
    Toevallig hoorde ik een paar dagen geleden dat een overbuurman tien dagen dood in huis heeft gelegen. Daar raakte ik ook van van de leg.
    Bovendien is het jouw blog, waar jij de hoofdredacteur van bent. Dus kun je schrijven wat je wilt.
    Sterkte!

    Like

  3. beaunino

    Wat triest toch weer. Wel fijn dat zijn vrouw tenminste bij hem was. Voor hem misschien ‘een mooie dood’, zoals ze dat plegen te noemen, maar voor zijn vrouw erg moeilijk hoor. Niet dat een lang ziekbed makkelijk is, maar je kunt nog afscheid nemen, samen laatste dingen doen.

    Ik zal de laatste zijn die zal zeggen dat je blog geen uitlaatklep mag zijn.

    Like

  4. Brubeck

    Het kan snel gaan, weet ik uit ervaring. En feitelijk is dat misschien wel het beste voor de persoon die het overkomt. Wat niet het verlies en verdriet wegneemt bij de nabestaanden.

    Like

Geef een reactie

