Op slapen na wakker

Dat ze verdomme wéér maar eens last heeft gehad van nachtmerries, zegt ze.
Dat zulks nu al de derde nacht op rij is, klaagt ze.
Dat ze daardoor overdag zo moe is, emmert ze.
Dat het mogelijks door de warmte komt, pruilt ze.

Door de warmte?
Eh, ik denk het niet, schat.

[ Foto: Menck/Twaait | aanklikbaar voor groter ]

  1. Eilish

    Zelfde probleem hier. Weten dat de liefste man ter wereld naast mij ligt en tegelijk nachtmerries over de vorige halve trouwboek. Dat multitasken van vrouwen zou toch grenzen moeten hebben vind ik !

    Like

  2. Affodil

    Tientallen jaren thrillers gelezen, geen enkele nachtmerrie gehad. Maar sinds ik begonnen ben aan een aantal zgn. cu(l)tboeken is het om zeep met mijn nachtrust. Ik ben zó geirriteerd door de lamlendige schrijfstijl van bv. Salinger in “Catcher in the rye”, dat ik sterk overweeg gevechtsport te gaan beoefenen om me af te reageren … 🙄

    Like

Geef een reactie

