Dienstmededeling

Dat het hier stil is, zegt u?
U heeft overschot van gelijk. Doch die stilte heeft een reden:


Al gans de week zo slap als een vod. Een vod met behoorlijk veel koorts bovendien.
Triple bah.
Kan iemand me een pakje beterschap opsturen? Dat mag via Kiala of Bpost. De verzendingskosten neem ik met graagte voor mijn rekening.
Dank u bij voorbaat.

  1. Els Beckers

    Het voedsel is niet meer wat het was (te vroeg geoogst fruit breekt de enzymen af) maar daar hebben Westvlamingen geen probleem van zeker. Anyway, soms moet men voedinssupplementen slikken, zelf ben ik nooit ziek maar ik ben wel Q10 capsules beginnen slikken, alsook Vitamine D3 (voor binnenwerkers) en omega 3. Voor de rest gebruik ik citroen en honing in warm water tegen een zere keel en propolis van de colruyt (bevat salvia officinalis) voor de weerstand.

    Like

  2. Menck

    @ Allen
    Uw virtuele pilletjes, pakketjes en oppeppers hebben me duidelijk deugd gedaan. De koorts is zo goed als bedwongen, maar het ellendige gevoel dat mijn lichaam al dagen in zijn greep houdt, speelt me nog steeds wat parten. Anyway, when the going gets tough, the tough get going. Of zoiets.

    @ Els Beckers
    Zijn West-Vlamingen een volkje hors catégorie, volgens u? Of bespeur ik daar dan tóch enige spot uwentwege?
    Fruit eet ik nauwelijks. Groenten verslind ik daarentegen met hopen. Met een gezonde en evenwichtige voeding en voldoende buitenshuise lichaamsbeweging behoeft de gemiddelde mens geen extra vitamines. Bovendien: ondanks allerhande beweringen, zowel afkomstig uit de farmaceutische industrie als de alternatieve sector, is het medisch niet bewezen dat een verkoudheid of griep door vitaminepreparaten dan wel medicatie kan worden voorkomen of genezen.

    Like

  3. TheHappyFive

    Aan je meest recente bijdrage te lezen gaat het weer wat beter. Goed zo! Want die portie beterschap en gezondheid ligt hier achter slot en grendel. Ik zie al enige dagen allerhande virussen, bacteriën en andere troep op de oprit op de loer liggen, gereed om het offensief te openen. Maar … we zijn in hoogste staat van paraatheid!

    Like

Geef een reactie

