Binnenkeuken op zonne-energie

Hovenier zijn én moeten werken in deze verzengende hitte, heeft alvast één voordeel: wijl ik arbeid, wordt in mijn bestelwagen de kost klaargestoomd. Volautomatisch én geheel energiezuinig bovendien. Er wordt niet voor niets gewag gemaakt van ‘liggen bakken in de zon’, nietwaar?

Doch als u mij nu wilt excuseren; ik ga een spiegeleitje verorberen.

[ Foto’s: Menck ]

    • Menck

      Niet met een pannenlap / onderzetter onder het bord.
      Dat ei nam ik overigens met een snuifje zout. Altijd een aanrader, weet je wel. 😉

      Like

  1. onderdeappelboom

    Ik denk dat ze er ‘echt’ vanop het dashboard toch enigszins anders uit zien. maar gaar krijg je ze zeker. Volgende keer een boterham met kaas naast leggen: gebakken ei met croque monsieur!

    Like

      • Menck

        Ik zit zelfs al met boektitels in mijn hoofd, kun je nagaan! ‘De Bakmobiel’, bijvoorbeeld. Of ‘De Braadslee’. Al lijkt mij het volksere ‘Camionettekokkerellen’ ook wel leuk.
        Kooktips zijn bijzonder welkom, dat spreekt.

        Like

Geef een reactie

