N.v.d.r.

(*) Ach, ‘k heb het gewoon bijzonder druk momenteel, maar dat had u wellicht al wel begrepen.

  1. Eilish

    Volgens mij trek jij (you wish !) zodanig je buik in dat je broek bijna gaat afvallen …
    En nu moet je me excuseren, mijn tomaten moeten geplant worden *dat werk in dienen hof blijft maar komen*

    Like

  2. bentenge

    Menck, ik denk dat je aan een nieuwere versie snoeischaar toe bent, met dat exemplaar heb je twee keer zo lang nodig, no wonder #you’resobusy
    Enne : of je gaat voor de naakte tuinier of je trekt die broek op, want die zichtbaar witte streep op dat gebronseerde lichaam is niet jedadde 😉

    Like

    • Menck

      Die schaar – overigens een heggenschaar en geen snoeischaar – is een familie-erfstuk waar ik nogal aan gehecht ben.
      Dat naakt tuinieren doe ik slechts één dag per jaar. Deze namelijk: KLIK.

      Like

  3. liesbesth

    Probeert ge zo uw lezers aantallen op te krikken ? 😉

    De mosterd gaan halen bij Bartel ?

    en wederom kan ik de eerste foto niet zien.. mm.. mijn parental control misschien eens bekijken ..

    Like

      • Heidi

        ja, maar die tekst is (ook hier) niet meer te lezen. Er staat een Flickr-kadertje dat meldt dat dat deze foto of video currently unavailable is. Ik kon hem wel lezen toen je net gepost had.

        Like

        • Menck

          Dat probleem stelt zich wel vaker bij Flickr. Enkele keren vernieuwen of F5-en helpt soms.
          Voor zij die de tekst niet (meer) te zien krijgen, plaats ik hier de directe link:

          Like

  4. Pingback: Wereld Naakt Tuinieren Dag | de Fruitberg

Geef een reactie

