Dikke foei, VRT!

Update: Ondertussen werd de fout – rijkelijk laat! – aangepast door de nieuwsredactie van de VRT.

  1. onderdeappelboom

    Er zal er eentje zijn die het mag horen van de hoofdredacteur 🙂 Maar anderzijds, wel om 5u28 getypt blijkbaar… (maar niet opgemerkt in de update van 11u47…)

    Like

    • Menck

      Om de een of andere reden werkt zo’n fout bij mij dan weer als een rode lap op een stier.
      Doch ik deel je ‘joepie!’-gevoel wat de sneeuw betreft. Tot ik de weg op moet, that is.

      Like

    • Menck

      Die uitdrukking wordt nog altijd gebezigd. Door mijn ouders, bijvoorbeeld. Maar die zijn niet meer piep, natuurlijk. Bij de jongere generatie, waartoe ik mezelf nog steeds met graagte reken, swingt ze al een pak minder.

      Like

Geef een reactie

