My own personal Google

Toen ik vanmorgen de pc aanzette en de internetsnelweg koos, kreeg ik onderstaande homepage te zien:


Tiens. Weeral een feestlogo? Het lijkt zowaar op een verjaardagsicoontje. Ah ja, natúúrlijk: vandaag wordt de grote David Bowie 66 jaar. Dát zal de reden zijn.
Nope, dat was de reden niet. Google’s motief was namelijk veel verrassender. Want toen ik mijn cursor op het kleurrijke embleem hield, kreeg ik dit te zien:


Triple wow, dat begrijpt u. Meneer Google heeft speciaal voor mij *kuch* zijn frontje getransformeerd, terwijl op deze achtste januari ocharme een ordinaire Googlepagina te zien krijgt.
Maar anderzijds hoeft u, in tegenstelling tot blogger dezes, natuurlijk niet een zoveelste levensjaar definitief uit te wuiven (of misschien net óók wel, wie weet). Bovendien sta ik vanaf vandaag officieel dichter bij de 50 dan bij de 40. Het stemt me niet bepaald vrolijk, eerlijk gezegd. Bloemen noch kransen, beste lezer.

[ Screenprints aanklikbaar voor groter ]

  1. Hilde

    allee, ‘k zal u toch ook maar ne gelukkige wensen hoor, willen of niet: smak, smak, smak! Gisteren ben ik aan de beurt geweest maar ben niet verrast geweest door big brother Google. of ‘k heb er misschien niet op gelet?

    Like

  2. pharailde

    Een supergelukkige verjaardag gewenst Menck! En toch fijn dat mr. google zo aan jou denkt, een mens wordt er helemaal warm van
    (ik sta ondertussen ook al een tijdje dichter bij de 50 dan bij de 40, maar wel langs de andere kant van de 50, en ik moet zeggen, zo erg is het allemaal niet)

    Like

  3. Zem

    Ach Menck, je bent in je volle wasdom. Van harte gefeliciteerd.
    Maar zou Google stiekem ook niet je zoekresultaten aanpassen, zodat je veel niet meer meekrijgt?

    Like

  4. Affodil

    Ik stap binnenkort voor de laatste keer op tram 5, Menck, en ik moet zeggen: het blijven leuke ritjes dus maak je niet teveel zorgen. Van harte gefeliciteerd!

    Like

  5. madame boerenerf

    Allée toch nog gefeliciteerd! En leeftijd is toch niet zo belangrijk, het is hoe ge uw voelt hé. Dat maak ik mezelf toch wijs nu ik die 4 steeds dichter zie komen 🙂
    Geniet er van daar horizontaal in uw zetel 🙂

    Like

Geef een reactie

