Mojito it is! (2)

Een filmpje op Twaait.
Een beetje naar aanleiding van de Olympische Spelen, die aanstaande vrijdag uit de startblokken schieten.
Maar vooral omwille van het überschattige mojitogroene haarstrikje van de Australische hordenloopster Michelle ‘al wie da mij pakken wil, zal wreed hard moeten lopen’ Jenneke.

U zegt?
Dat ze niet zou misstaan in mijn recent geverfde keuken?
Voilà, we begrijpen elkaar.

  1. supermasj

    Die meisjes die achter haar stonden konder er niet mee lachen.
    En die Michelle in uwe keuken? Gaat ge’t van zo’n huppeldepup-geval niet op uw zenuwen krijgen?
    En als ge dan toch uw goesting krijgt, dan wil ik ook mijn zin. Alisson Stokke hier in mijn keuken. Ze mag dan zelfs kiezen in welke kleur ik de keuken schilder 😀

    Like

  2. chelone

    Die heeft nu eens alles. Schoon kind, schone lach, mooie lijn, sportief. En ze ziet er nog sympathiek uit op de koop toe.
    Die mojito-kleurige nagels is mijn enige opmerking. Maar ja, die moet waarschijnlijk niet in de aarde wroeten.

    Like

Geef een reactie

